ОБЩИ УСЛОВИЯ

ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ, ПРЕДОСТАВЯНИ ЧРЕЗ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ ”OHANA - BULGARIA” И ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦАТА WWW.OHANA.BG

 

Настоящите общи условия уреждат отношенията между:

„ОХАНА ДЕЛИВЪРИ" ЕООД, регистрирано с ЕИК 207676798, със седалище и адрес на управление в  гр. Пазарджик, ул. „Пловдивска“ № 29; ет. 6; ап. 21, (наричано по-долу за краткост „Дружеството“ или  “Охана”)

 и

лицата („Потребители“), използващи услугите, предоставяни чрез мобилното приложение “Ohana”  и интернет страницата  www.ohana.bg („Платформата“), които са собственост на Дружеството

ДЕФИНИЦИИ.

  1. За целите на настоящите общи условия следните думи и изрази ще имат посоченото тук значение, освен когато контекстът изисква друго:
    • „Стока“ означава всяко ястие, напитка, хранителен продукт или друга стока, за която е публикувана Оферта на Платформата или която се предлага от Търговец на територията на гр. Пазарджик и може да бъде поръчана от Потребителя чрез Платформата.
    • „Търговец“ е всяко лице, което предлага Стоки чрез Платформата.
    • „Оферта“ е предложение за сключване на договор, публикувано от Търговец чрез Платформата, в което са описани предлаганите от последния Стоки, тяхната цена и други условия на договора.

РЕГИСТРАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛ. ПОТРЕБИТЕЛСКИ ПРОФИЛ.

  1. Използването на Платформата се извършва чрез създаването на потребителски профил.
  2. Профил може да бъде създаден както на интернет страницата, така и в мобилно приложение, което може да бъде свалено от Google Play - за устройства с операционни системи, базирани на Android, или от AppStore - за устройства с iOS
  3. Профил се създава по заявка на Потребителя, подадена чрез формата за регистрация на Платформата.
  4. Регистрацията се потвърждава чрез линк, изпратен до Потребителя като кратко текстово съобщение (SMS). Потвърждаването на регистрация е условие, за да се използват услугите на Платформата в пълен обем.

УСЛУГИ, ПРЕДОСТАВЯНИ ЧРЕЗ ПЛАТФОРМАТА. ТЕХНИЧЕСКИ СТЪПКИ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР.

  1. Платформата предлага възможност на Потребителите да използват следните Услуги:
    • Да преглеждат Оферти и да сключват договори с Търговци за покупко-продажба на Стоки, които да бъдат доставени от Търговеца или от  Охана на посочен от Потребителя адрес;
    • Да поръчат на Охана да закупи за тяхна сметка Стока достави същата на посочен от Потребителя адрес. Услугата не се предлага за стоки с размери по-големи от 45см (дължина) / 33 см (ширина) / 33см (височина) и тегло по голямо от 10кг., както и за Стоки, които са забранени за продажба или под особен режим на продажба в това число: наркотични, упойващи, психотропни и отровни вещества; лекарства, отпускани по лекарско предписание; оръжие, боеприпаси, пиротехнически изделия, взривни, запалителни или други опасни вещества и предмети; противоречащи на нравствените норми предмети; предмети и вещества, които поради своето естество или опаковка представляват опасност за живота или здравето на служителите или на други лица или могат да замърсят или повредят други пратки; религиозни материали на забранени или нерегистрирани в страната секти и организации; акцизни стоки и отпадъци от тютюн, чието държане, пренасяне, превозване, предлагане и продажба са забранени от Закона за акцизите и данъчните складове; монети, банкноти, парични знаци, чекове за пътуване, платина, злато, сребро, обработени или необработени скъпоценни камъни и др.
  2. Договорът за закупуване и доставка на стоки се сключва чрез натискане на бутона „Поръчай“ след въвеждане на всички необходими данни. Потребителят ще получи потвърждение на поръчката по електронната поща.
  3. Услугите се предоставят само на територията, посочена в Платформата. Заявки за доставка извън посочената територия няма да бъдат приемани.
  4. Охана има право да откаже да изпълни Услугата ако има основателни съмнения относно точността или автентичността на Поръчката или данните за контакт. Ако се анулира вече платена Поръчка, Охана връща платената сума по същата сметка, от която е извършено плащането.

ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ

  1. За доставката Потребителят дължи на Охана възнаграждение в размер, посочен в съответната Оферта.
  2. Когато доставката се извършва от Търговеца цената за доставка се определя от него.
  3. Възнаграждението се заплаща заедно с цената на поръчаните Стоки при доставка или чрез платежен инструмент достъпен чрез Платформата.

ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ

  1. Потребителите се задължават да използват добросъвестно функционалностите на Платформата без действията им да са във вреда на Охана, други Потребители или Търговци, в това число:;
    • Да не извършват действия, които могат да доведат до проблеми с работата на Платформата;
    • Да посочват вярна и пълна информация при изпращането на поръчки.
    • Да присъстват на адреса за доставка. В случай че доставката се извършва от Охана и Потребителят не е на посочения адрес, Охана ще положи разумни усилия да се свърже с Потребителя (минимум 2 позвънявания в рамките на тези 10 минути). Ако не се осъществи връзка поръчката се анулира, а потребителят дължи обезщетение в размер на стойността на доставяните стоки и възнаграждението за доставка.

ДОСТЪПНОСТ НА ПЛАТФОРМАТА. ИЗКЛЮЧВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТ

  1. Охана се стреми да осигури непрекъсната възможност за използване на Платформата. Въпреки това е възможно той да бъде временно недостъпен поради извършването на техническа профилактика, отстраняване на неизправности или неправомерни действия на трети лица.
  2. Охана се задължава да положи усилия да извършва техническа профилактика извън общоустановеното работно време, както и да отстранява възникнали неизправности във възможно най-кратък срок.
  3. Охана не носи отговорност ако Платформата е недостъпна поради неизправности в оборудване, което е под контрола на Потребителя, прекъсвания в работата на електронни съобщителни мрежи, електропреносни мрежи или злонамерени действия на трети лица.
  4. Охана не носи отговорност във връзка с доставянето на Стоки, когато доставката се извършва от Търговеца.

СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТИТЕ.

  1. Охана предоставя възможност на Търговците да публикуват Оферти, като последните са лицата, които са отговорни за съдържанието на Офертите, за съответствие на Стоките с договора за продажба, както и за изпълнение на законовите задължения на съответния Търговец спрямо Потребителите.

ЖАЛБИ. РЕКЛАМАЦИИ. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ

  1. Всички жалби и рекламации, свързани със Стока или Оферта следва да се предявяват пред съответния Търговец.
  2. Жалби, сигнали и препоръки към услугите на Охана могат да бъдат изпратени на support@ohana.bg
  3. Потребителите имат право да се обърнат и към компетентния регулаторен орган, а именно:

Комисия за защита на потребителите

Телефон 0700 111 22

Адрес: София 1000, България, пл. "Славейков" №4А, ет. 3, 4 и 6

E-mail: info@kzp.bg

Website: http://www.kzp.bg/

ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЛИЧНИ ДАННИ.

  1. При предоставянето на Услуги Охана обработва лични данни на Потребители и/или техни представители в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 г. относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общ регламент относно защитата на данните). Цялата информация за обработването, изискуема по ОРЗД е достъпна чрез Платформата.
  2. Платформата съдържа връзки към интернет сайтове на трети лица, които са отговорни за обработването на личните данни на Потребителите във връзка с предоставяните от тях услуги.

ДЕАКТИВИРАНЕ НА ПРОФИЛА НА ПОТРЕБИТЕЛ

  1. Охана има право да деактивира профил в случай че Потребителят е нарушил някое свое задължение, посочено в тези Общи условия.
  2. Потребителят може да деактивира профила си по всяко време.

ПРИЕМАНЕ И ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

  1. Общите условия са публикувани на Платформата по начин, който позволява тяхното възпроизвеждане и съхранение.
  2. При създаването на профил на Платформата Потребителят изрично отбелязва в специално поле, че е запознат с настоящите общи условия, приема ги и се задължава да ги спазва.
  3. Настоящите Общи условия могат да бъдат променени по всяко време по преценка на Охана, за което Потребителите ще бъдат уведомени предварително съгласно действащото законодателство.
  4. В случай че Потребител не е съгласен с промените, той може да се откаже от ползването на Платформата , като деактивира профила си.

ДРУГИ УСЛОВИЯ

  1. За неуредените в настоящите Общи условия въпроси се прилага действащото българско законодателство.
  2. Всички спорове ще бъдат решавани чрез преговори между страните. При невъзможност за постигане на съгласие, всяка страна може да отнесе спора пред компетентния съд.

Свали нашето приложение за Android! Отвори в Google Play